Prekių apmokėjimas pristatymas ir grąžinimas

Informacija ruošiama

Prekių pristatymas :

Atsiimti siuntą OMNIVA paštomatuose!

Norėdami gauti prekes būtent Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Omniva paštomato. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pasirinkti Jums artimiausią Omniva paštomatą. 

Siuntų atsiėmimas, naudojantis Omniva paštomatais, yra itin greitas ir patogus. Visa procedūra yra daugiau nei paprasta, todėl kiekvienas gali ja naudotis praktiškai be jokių instrukcijų. Omniva paštomatai veikia visą parą, todėl prekes gali atsiimti Jums patogu laiku.

Siuntos atsiėmimas

Norint atsiimti siuntą Jums reikės: pasirinkti kalbą, po to paspausti  „Atsiimti siuntą“ ir įvesti pranešimu ir (arba) el. paštu gautą šešiaženklį durelių kodą. Įvedus durelių kodą, atsidaro durelės ir siunta – Jūsų rankose!

Siuntos sekimas internete

Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų išsiųstos, ar laukiamos svarbios siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje www.omniva.lt.

SKUNDAI IR GRĄŽINIMAI 

 Prieš atsiimdami siuntinį, atidžiai patikrinkite, ar dėžutė nepažeista. Jei paaiškėja, kad pakuotė yra pažeista tiek, kad gali būti pažeisti ir Livioon produktai, nepriimkite siuntos ir nedelsdami praneškite mums telefonu arba el. paštu. Gavę siuntinį, dalyvaujant kurjeriui pasirašykite visus siuntimo dokumentus, atidarykite siuntinį ir patikrinkite, ar jo turinys nepažeistas. Jei viskas gerai, padėkokite kurjeriui ir palinkėkite gražios dienos ;-). Jei produktai pažeisti, reikia paprašyti kurjerio parengti pranešimą apie padarytą žalą (tai yra kurjerio pareiga), kuris turėtų būti nusiųstas mūsų įmonei nuskenuotas el. paštu ([email protected]) arba fotokopija el. paštu. Tuo atveju, jei kurjeris atsisako išduoti pranešimą (pvz., Teigia, kad pasibaigė pranešimo apie žalą formos ir prašys siuntinį grąžinti mūsų įmonei su užrašu „atsisakymas priimti“), prašome nedelsiant paskambinti mums telefonu 12 / 352-22-20 ir mes prisiimsime pasekmes. Gavę iš Jūsų protokolą ir patvirtinę jį kurjerių įmonėje, įgyvendinsime skundo pateikimo procedūrą. Siuntos žalos pranešimas yra vienintelis pagrindas priimti pretenziją dėl siuntos sugadinimo. Mes turime 7 dienas pateikti skundą nuo tos dienos, kai pasiimate siuntinį, todėl svarbu, kad ataskaita mus pasiektų ne ilgiau kaip per 4 dienas nuo pristatymo dienos - po šios dienos skundai nebus nagrinėjami

. Pirkėjas turi teisę atsisakyti siuntos per 10 dienų nuo siuntos gavimo dienos, nenurodydamas jokios priežasties. Naudodamasis šia teise, Pirkėjas privalo pateikti rašytinę sutarties atsisakymo deklaraciją ir kartu su ja pristatytas prekes siųsti Livioon Polska adresu. Grąžinamos prekės bus priimamos tik tuo atveju, jei jų būklė nepasikeitusi, nebent pakeitimas buvo būtinas įprasto valdymo ribose. Produktą, apsaugotą nuo pažeidimų, reikia siųsti šiuo adresu: Livioon Polska ul. Koralowa 10, 32-085 Modlniczka, kartu su gauta sąskaita faktūra. Grąžinamas produktas turėtų būti saugiai supakuotas, kad jis nepažeistas pasiektų LIVIOON. (Prašome neatsiųsti prekių plastikiniuose vokuose, nes tai neužtikrina tinkamos apsaugos transportavimo metu). Tik klientai, kurie yra fiziniai asmenys, turi teisę į pinigų grąžinimą. Grąžinimo teisės neturi juridiniai ir verslo klientai, jei produktas buvo įsigytas įmonės (juridinio asmens, verslo) reikmėms. Pinigai bus grąžinti į Pirkėjo nurodytą sąskaitą. Grąžinimo išlaidas padengia klientas. Internetinė parduotuvė nepriima siuntų, kurių siuntimo išlaidos turi būti apmokėtos pristatymo metu. 2. Klientas turi teisę per 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos pateikti skundą, jei Livioon Polska praneša per 2 mėnesius apie prekių kokybės neatitikimą. Skundo nagrinėjimo terminas yra 14 dienų. Jei Livioon per šį laikotarpį neatsako į skundą, jis laikomas pagrįstu. Skundai turėtų būti pateikiami raštu: Livioon Polska, ul. Koralowa 10, 32-085 Modlniczka.

Krepšelis